Εχω μισος, κακια , ειμαι αμαρτωλος αλλα το φωναζω ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ...δεν θα πω πως δεν θα προδωσω ποτε τον θεο γιατι το κανω καθημερινα με τις αμαρτιες μου .Ο καλος θεος δεν ηρθε για τους τελειους αλλα για τους αμαρτωλους σαν και εμενα.

Γλυκιέ μας Ιησού Χριστέ, δέξου τα δάκρυα, τις προσευχές μας, τους ύμνους και τις ικεσίες μας! Δέξου το έλεος που σου ζητούν οι διωκόμενοι Χριστιανοί σου! Στείλε Θεέ μου την Θεία Χάρη σου στις ψυχές που σε αναζητούν και σε δοξάζουν καθημερινά! Φώτιζε Παντοδύναμε την πολύπαθη Ελλάδα μας, συγχώρεσε την αναξιότητά μας που δεν τιμήσαμε τον "ελύληθεν η ώρα"… διώξε τις αιρέσεις, κάνε ξανά την πατρίδα μας λίκνο Ορθοδοξίας, αξίωνοντάς μας σε νέα Ορθόδοξη παλιγενεσία προς δόξαν του Ονόματός Σου. Αμήν.




Οὕτω γὰρ ἠγάπησεν ὁ Θεὸς τὸν κόσμον, ὥστε τὸν υἱὸν αὐτοῦ τὸν μονογενῆ ἔδωκεν, ἵνα πᾶς ὁ πιστεύων εἰς αὐτὸν μὴ ἀπόληται ἀλλ’ ἔχῃ ζωὴν αἰώνιον...λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· Ἐὰν αὐτὸν θέλω μένειν ἕως ἔρχομαι, τί πρὸς σέ; σύ ἀκολούθει μοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: