ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Προσευχή των πατέρων της Όπτινα


ΚΥΡΙΕ, βοήθησε με ν' αντιμετωπίσω με ψυχική γαλήνη όλα, όσα θα μου φέρει η σημερινή ημέρα. Βοήθησε με να παραδοθώ ολοκληρωτικά στο άγιο θέλημα Σου.
Στην κάθε ώρα της ημέρας φώτιζε με και δυνάμωνε με για το κάθε τι.
'Όποιες ειδήσεις κι αν λάβω σήμερα, δίδαξε με να τις δεχθώ με ηρεμία και με την ακλόνητη πεποίθηση ότι τίποτε δεν συμβαίνει, χωρίς να το επιτρέψεις Εσύ.
  Καθοδήγησε τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου σε όλα μου τα έργα και τα λόγια.
Στις απρόοπτες περιστάσεις μη μ' αφήσεις να ξεχάσω ότι όλα παραχωρούνται από ΣΕΝΑ.
  Δίδαξεμε να συμπεριφέρομαι σε κάθε μέλος της οικογενείας μου και σ' όλους τους συνανθρώπους μου με ευθύτητα και σύνεση, ώστε να μη συγχύσω και στενοχωρήσω κανένα.
ΚΥΡΙΕ, δος μου τη δύναμη να υποφέρω τον κόπο και όλα τα γεγονότα της ημέρας αυτής, σε όλη τη διάρκεια της. Καθοδήγησε τη θέληση μου και δίδαξε με να προσεύχομαι, να πιστεύω, να υπομένω, να συγχωρώ και ν' αγαπώ. ΑΜΗΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: